وکیل ایرانیان خارج از کشور

وکیل پایه یک دادگستری کاملا مجرب با پرونده های موفق متعدد

پیگیری پرونده تا رسیدن به نتیجه بدون نیاز به حضور موکل

مشاوره رایگان از طریق واتساپ یا تماس تلفنی

مزایای خدمات وکیل ایرانیان خارج از کشور

وکیل مجرب و متخصص

ارتباط مداوم در واتساپ

پشتیبانی اختصاصی موکل

بدون نیاز به حضور موکلین

بهترین وکیل ایرانیان خارج از کشور

اگر در خارج از ایران ساکن هستید و به دنبال یک وکیل مجرب برای دریافت مشاوره و پیگیری پرونده های خود هستید، ما به شما گروه وکلای ندای حق را معرفی می کنیم که سال هاست به صورت تخصصی در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند و صفر تا صد پرونده شما را بدون نیاز به حضور در ایران پیگیری می کنند. برای ارتباط با وکلای ما، می توانید از طریق شماره واتساپ 09390188663 اقدام کنید و ضمن دریافت مشاوره رایگان، از نحوه همکاری با ما مطلع شوید.

021-66895246 / 09390188663

مراحل پیگیری پرونده

01

ارتباط اولیه با وکلای ندای حق از طریق شماره های تماس موجود در سایت

02

ارتباط از طریق ایمو و واتساپ برای هموطنان خارج از کشور

03

دریافت مشاوره از وکلای مجموعه و بررسی مدارک و ارائه راهکار حقوقی مناسب با توجه به شرایط پرونده به موکل

04

انعقاد قرارداد و قبول وکالت در حوزه دعاوی خانواده، انحصار وراثت، امور ایرانیان خارج از کشور، دعاوی کیفری و دعاوی ملکی و حقوقی

05

پیگیری جدی و ارائه گزارش از روند پرونده به موکل

06

اخذ رای و نتیجه مطلوب

فرم درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی از وکیل پایه یک دادگستری در زمینه طلاق، فرم را تکمیل و ارسال نمایید.

4.7
(25)
خدمات وکیل-افراد-مقیم-خارج بدون نیاز به حضور در ایران
وکیل-افراد-مقیم-خارج

مزایای همکاری با وکیل ایرانیان خارج از کشور چیست؟ ایرانیان مقیم خارج از کشور به دلایل گوناگونی ممکن است به انجام امور حقوقی در داخل کشور نیاز پیدا کنند. به عنوان مثال چنانچه یک ایرانی مقیم خارج املاکی در ایران داشته باشد، ممکن است بدون این که به ایران بازگردد، بخواهد اعمال حقوقی گوناگونی را نسبت به آن املاک انجام دهد یا بخواهد اموال مذکور را تا هنگام بازگشت به ایران مورد اجاره قرار دهد، آنها را بفروشد یا هرگونه اقدام حقوقی دیگری نسبت به آن اموال انجام دهد.

تماس با کارشناسان ندای حق

به طور کلی در همه مواردی که نیاز به حضور شخص ایرانی برای انجام اقدامات حقوقی در کشور ایران است، شخص مقیم خارج از کشور می تواند برای انجام این کار، با وکیل ایرانیان خارج از کشور قرارداد وکالت منعقد سازد و بدون حضور در ایران رسیدگی به پرونده را تا زمان نتیجه گیری کامل به ما واگذار کند.

وکالت دادن از خارج از کشور

قبل از بررسی راه های وکالت دادن از خارج از کشور، ابتدا ضروری است شرایط وکیل دادگستری برای به عهده گرفتن وکالت اشخاص مقیم خارج را بررسی کنیم. در حقوق ایران وکیل دادگستری کسی است که دارای پروانه وکالت معتبر باشد. متقاضیان دریافت پروانه وکالت باید فارغ التحصیل رشته حقوق بوده و در آزمون وکالت پذیرفته شوند. پس از طی  دوران کارآموزی وکالت و پذیرفته شدن در آزمون اختبار، اشخاص مذکور سوگند وکالت یاد کرده و پروانه وکالت پایه یک دادگستری دریافت می کنند.

به عبارت دیگر تنها وکلای رسمی دادگستری صلاحیت این را دارند که به نمایندگی از ایرانیان مقیم خارج ازکشور در محاکم دادگستری حضور پیدا کرده و دعاوی کیفری و حقوقی را پیگیری نمایند.

برای اعطای وکالت به وکیل ایرانیان خارج از کشور، نیازی به مراجعه حضوری نیست و از طریق سامانه اینترنتی میخک به نشانی اینترنتی mikhak.mfa.gov.ir مراجعه نمایید. سامانه اینترنتی میخک یا همان سامانه یکپارچه خدمات کنسولی، زیر نظر وزارت امور خارجه کشور اداره می شود و خدمات کنسولی گوناگون مثل ثبت وکالت نامه از طریق این سامانه صورت می گیرد. البته درسامانه میخک یک سری وکالتنامه با متن پیش فرض وجود دارد اما متن ها اکثر ناقص و مختصر می باشند و متن این وکالتنامه‌ ها قابل تغییر است.

یعنی کلیه قسمت‌های وکالتنامه  های خارج از کشور شامل مشخصات وکیل، مورد وکالت، و حدود اختیارات قابل ویرایش است. لذا می‌توانید موضوع  وکالت و حدود اختیارات وکیل  را مطابق با نیاز پرونده خود تغییر دهید. توصیه میشود قبل اقدام به پرکردن متن وکالتنامه های میخکی با توجه به نوع موضوع با وکیل خود در ایران مشورت نمایید.

لازم به ذکر است  افرادی که قبلاً به فرد معتمدی از جمله بستگان یا دوستان خود در ایران وکالت رسمی و محضری داده اند به شرط کامل بودن اختیارات وکالتنامه  وازجمله تصریح امکان مراجعه به وکیل رسمی دادگستری می توانند از وکیل مدنی خود بخواهند که به وکیل انتخابی آنها در ایران وکالت دادگستری اعطا نماید.

انواع وکالتنامه های ایرانیان خارج از کشور

دقت در نحوه تنظیم  درست وکالتنامه های ایرانیان خارج ازکشور از اهمیت زیادی برخوردار است دراینجا لازم است به تعدادی ازانواع وکالتنامه ها اشاره نماییم :

1_ وکالت ایرانیان مقیم خارج ازکشور برای طرح دعاوی حقوقی و یاکیفری ویا دفاع درمقابل طرح این گونه دعاوی در دادگاه

2- وکالت انجام امور اداری و مدیریت اموال ایرانیان مقیم خارج ازقبیل خریدو فروش املاک

3_ وکالت ایرانیان خارج ازکشور برای تنفیذ طلاق واجرای ان

4_ وکالت برای انجام امور اداری ایرانیان خارج از کشور

و خیلی از موارد دیگر که درتمام انها باید دقت شود  در تنطیم وکالتنامه حدود اختیارت وکیل درج شود و متن وکالتنامه کامل باشد.

دعاوی ایرانیان خارج از کشور

اشخاص مقیم خارج از کشور ممکن است در دعاوی گوناگونی درگیر شوند. منظور از دعاوی ایرانیان خارج از کشور دعاوی  است که در محاکم دادگستری جریان می یابد. به طور کلی انواع دعاوی در دو دسته حقوقی و کیفری جای می گیرند. در دعاوی حقوقی صحبت از روابط شخصی میان دو یا چند شخص است. ازدواج و طلاق، نسب، تعهدات قراردادی، جبران خسارات مادی و … از جمله دعاوی حقوقی به شمار می روند. برخی دیگر از دعاوی که در محاکم دادگستری جریان می یابند، با جرم و مجازات سر و کار دارند.

مراجع و دادگاه های رسیدگی به دعاوی کیفری با مراجع رسیدگی کننده به دعاوی حقوقی متفاوت است. به دعاوی حقوقی معمولاً در دادگاه های عمومی و حقوقی رسیدگی می شود. همچنین طبق قانون شوراها  ممکن است رسیدگی به برخی از دعاوی مذکور در حیطه صلاحیت شورای حل اختلاف قرار گیرد. در مقابل رسیدگی به دعاوی کیفری در دادسرای عمومی و انقلاب آغاز می شود. اگر وقوع جرم در دادسرا اثبات شود، پرونده به دادگاه کیفری یک، دو یا انقلاب ارسال می گردد.

دادگاه کیفری دو اصولاً به همه جرایم رسیدگی می کند مگر آن که رسیدگی به آنها در صلاحیت دادگاه کیفری یک قرار داشته باشد. دادگاه کیفری یک در واقع به جرایم مهمی مثل قتل، سرقت های مسلحانه، آدم ربایی و … رسیدگی می کند.

وکالت-ایرانیان-خارج-از-کشور
وکالت-ایرانیان-خارج-از-کشور

وکالت ایرانیان خارج از کشور

برای آن که یک وکیل دادگستری وکالت ایرانیان خارج از کشور را به عهده بگیرد، باید میان او و شخص مقیم خارج قرارداد الکترونیکی وکالت تنظیم شود. قرارداد الکترونیکی وکالت، توسط وکیل و از طریق سامانه خودکاربری وکلا تنظیم می شود. سپس موکل ، آن قرارداد را به صورت الکترونیکی امضاء می کند.

با امضای قرارداد الکترونیکی وکالت، وکیل می تواند از طرف موکل در محاکم دادگستری و ادارات حضور یافته و امور حقوقی را پیگیری نماید. برخی از مهمترین اطلاعاتی که باید در قرارداد الکترونیکی وکالت قید شود عبارت از موارد زیر است:

نام، نام خانوادگی و سایر مشخصات مربوط به وکیل و موکل

موضوع وکالت: منظور دعوای حقوقی یا کیفری خاصی است که موکل در خصوص آن به وکیل دادگستری وکالت می دهد. البته منعی وجود ندارد که در یک قرارداد کلی، موکل وکالت در کلیه امور حقوقی و کیفری خود را به وکیل دادگستری واگذار کند .

حدود اختیارات وکیل: یکی از موضوعات مهمی که در قرارداد الکترونیکی وکالت باید درج شود حدود اختیارات قانونی وکیل است. در قرارداد وکالت باید معلوم شود که وکیل چه اختیاراتی دارد؟ آیا اختیار اعتراض به رای دادگاه را دارد؟ آیا وکالت در اجرای حکم را دارد یا خیر؟ و … .

تعیین حق الوکاله یا هزینه وکیل ایرانیان مقیم خارج

تعیین حق الوکاله و شیوه پرداخت آن؛ یکی دیگر از موضوعاتی که باید در قرارداد الکترونیکی وکالت در خصوص آن تعیین تکلیف شود، حق الوکاله و شیوه پرداخت آن است. حق الوکاله همان وجه یا مالی است که وکیل در ازای انجام خدمات حقوقی، از موکل خویش دریافت می کند. به طور کلی میزان حق الوکاله وکیل ایرانیان خارج از کشور مطابق با توافق وکیل و موکل تعیین می شود.

البته همان طور که اشاره کردیم وکالت ایرانیان مقیم خارج از کشور به روش دیگری نیز امکانپذیر است به این شکل که هموطنان مقیم خارج به یکی از بستگان یا اعضای خانواده که معتمد نیز باشد وکالت داده منتها در وکالت تنظیمی حتما حق توکیل به غیر را درج نموده باشد که در این صورت شخص وکیل(مدنی)درایران میتواند به صورت مع الواسطه به وکیل پایه یک دادگستری وکالت دهد تا امور مربوط به پرونده را پیگیری نماید .

ایرانیان مقیم خارج از کشور با توجه به شرایط دوری  از وطن و همچنین عدم امکان سفر به ایران  یا حتی  بعضا به دلیل ممنوع الخروجی یا  تحصیل یا مشکلات نظام وظیفه گاها امکان حضورمستمر در ایران و رسیدگی به امور خود را نداشته  حتی در برخی مسائل نظیر اقامه دعوا در دادگاه ، امور خانواده مانند طلاق، حصر وراثت، انعقاد قرار داد های خرید و فروش واجاره اطلاعات کافی ندارند لذا در این شرایط ،استفاده از تجربه و علم یک وکیل متخصص در زمینه امور ایرانیان خارج از کشور راهگشا خواهد بود.

مشاوره-حقوقی-افراد-مقیم-خارج
مشاوره-حقوقی-افراد-مقیم-خارج

مشاوره حقوقی ایرانیان مقیم خارج

این موضوع روشن است که ایرانیان خارج از کشوردسترسی محدودی به قوانین و مقررات جاری کشور ایران دارند. بنابراین توصیه می شود پیش از انجام هرگونه اقدام حقوقی در داخل ایران، با یک یا چند وکیل دادگستری مشاوره  داشته باشید. مشاوره حقوقی با اعطای وکالت در دعاوی متفاوت است. مشاوره حقوقی فرایندی است که در طی آن مشاوره گیرنده موضوع حقوقی که به آن دچار شده است را با وکیل مشاور در میان می گذاردو صرفا مشورت میگیرد یعنی وکیل راهکارهای قانونی پرونده را به فرد ارائه میدهد.

مدارک تنظیم وکالتنامه در خارج از کشور

همانطور که اشاره شد اصولاً برای انعقاد وکالتنامه با وکیل ایرانیان خارج از کشور، می بایست از سامانه اینترنتی میخک یا سامانه عدل ایران (ثنا)استفاده نمود. برخی از مهمترین مدارک تنظیم وکالت نامه در خارج از کشور که می بایست برای تنظیم وکالتنامه با وکیل ایرانیان خارج از کشور ارائه شود عبارتند از:

نام، نام خانوادگی، شماره ملی و سایر مشخصات مربوط به موکل باید به وکیل ارائه شود تا بتواند وکالتنامه را ثبت کند.

موضوع وکالت؛ یکی دیگر از مواردی که باید در وکالتنامه قید شود این است که وکیل قرار است دران پرونده درحوزه چه موضوعی وکالت نماید .

هرگونه دلیل یا مدرک دیگر؛ برای آن که موضوع کیفری یا حقوقی مورد رسیدگی قرار گیرد، موکل باید هرگونه سند و مدرکی که می تواند با استفاده از آن دعوای خود را در دادگاه به اثبات برساند، به وکیل تحویل دهد. وکیل در ازای اسناد و مدارکی که از موکل تحویل گرفته است، رسید تحویل می دهد.

وکیل خانواده ایرانیان خارج از کشور

مطابق با قانون حمایت خانواده، رسیدگی به بسیاری از دعاوی خانوادگی ایرانیان مقیم خارج ازکشور، در دادگاه های خانواده ایران صورت می گیرد. بدون تردید حضور وکیل ایرانی در دعاوی خانواده می تواند آثار و نتایج مناسبی در پی داشته باشد.

اگر به دنبال طلاق توافقی خارج از ایران هستیدف برای همکاری با بهترین وکلای طلاق توافقی در ایران به لینک وکیل طلاق ایرانیان خارج از کشور مراجعه کنید.

باید توجه داشت که حضور در محاکم دادگستری برای پیگیری دعاوی خانوادگی، دربردارنده دشواری های فراوانی برای زوجین است. از همین رو حضور وکیل ایرانیان خارج از کشور می تواند شانس پیروزی در این دعاوی را برای شخص افزایش دهد.

برخی از دعاوی خانوادگی رایجی که توسط وکیل ایرانیان خارج از کشور پیگیری می شوند، عبارتند از:

دعوای طلاق اعم از توافقی و غیر توافقی که یکی از رایج ترین دعاوی خانوادگی است که ممکن است با توافق زوجین یا به درخواست یکی از آنها صورت گیرد. انجام طلاق مستلزم صدور گواهی عدم امکان سازش توسط دادگاه خانواده است. یا دعوای تنفیذ طلاق نیز برای ایرانیان مقیم خارج ازکشور بسیار مبتلابه است .که دراین زمینه توصیه میشود مقاله تنفیذ طلاق را مطالعه بفرمایید.

دعوای مطالبه مهریه، نفقه و اجرت المثل ایام زوجیت؛ مطابق با قانون ایران مسئولیت پرداخت هزینه های زندگی بر عهده شوهر است.

بنابراین مشورت با یک وکیل  خانواده متخصص در تهران می تواند بسیار مفید باشد. چرا که  شما می توانید از چالش ها و ظرفیت قانونی پرونده برای احقاق حقوق خود پیش از مطرح کردن دعاوی در دادگاه کاملا مطلع شوید.

اگر درگیر مسائل خانوادگی از جمله طلاق در کشورهای دیگر می باشید و نیاز به وکیل مجرب در این زمینه دارید به لینک وکیل خانواده ایرانیان خارج از کشور مراجعه کنید.

دریافت گواهی تجرد برای ایرانیان خارج از کشور

یکی از دغدغه های اصلی افراد در زمان ازدواج نگرانی بابت این موضوع است که فرد منتخب وی (زوج یا زوجه ) مجرد است یا اینکه سابقه ازدواج خود را پنهان نموده است با توجه به اینکه یکی از اصول مهم درشروع زندگی مشترک صداقت میباشد لذا پنهانکاری موضوع  علاوه بر اینکه یک رذیله اخلاقی است درقانون نیز تحت عنوان فریب درازدواج درصورت عدم اطلاع طرف مقابل قابل پیگیری میباشد.

گواهی تجرد مدرکی است که معمولا برای ایرانیان خارج از کشور درموارد  ازدواج بین اللملی یا ازدواج مجدد یا اخذ اقامت درکشور دیگر وتحصیل درخارج ازکشورلازم وضروری است که تصدیق نماید فرد متقاضی اخذ گواهی تجرد تابحال ازدواج نکرده یا درصورت ازدواج این رابطه با طلاق یا فوت همسر به پایان رسیده است.

حال با توجه به موارد گفته شده چنانچه ایرانیان مقیم خارج ازکشور درموارد ذکر شده  نیاز به اخذ گواهی تجرد از طریق وکیل را داشته باشند میتوانند اصل شناسنامه را به همراه وکالتنامه را برای وکیل ارسال نمایند تا وکیل مربوطه در مدت زمان کوتاهی نسبت به دریافت گواهی ازاداره کل امور هویتی ایرانیان خارج از کشور اقدام نماید و پس از اخذ گواهی درصورت تمایل موکل به ترجمه رسمی مدرک مذکور ،وکلای گروه حقوقی  ندای حق شما را در این زمینه کمک خواهند نمود.

در این نوشتار به بررسی شیوه تنظیم وکالتنامه و انواع وکالتنامه ها و برخی از مهمترین وظایف و اختیارات وکیل ایرانیان خارج از کشور پرداختیم، با توجه به تمام توضیحاتی که دراین مقاله عنوان شد سعی ما بر این بوده که در این نوشتار  بتوانیم درمورد مشکلات و چالش هایی که ممکن است هموطنان عزیز در خارج ازکشور به طور مداوم با ان مواجه شوند صحبت کنیم تا در هنگام رخ دادن مواردی درحوزه حقوقی ،کیفری وخانواده  درصورت تمایل بتوانید در مدت زمان معقول از یک وکیل معتمد و باتجربه که با  امور ایرانیان خارج ازکشور اشنایی کامل دارد را برای انجام امور حقوقی خود کمک بگیرید.

وکیل انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور

انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور برای زمانی است که فرد ایرانی در خارج از کشور فوت کند و وراث او در ایران باشند یا فرد در ایران فوت کند و وراث او در خارج از کشور باشند. در این مواقع، مسائل مرتبط با تقسیم اموال و ارث برای ایرانیان خارج از کشور به دلیل عدم دسترسی پیچیده می‌ شوند. برای حل این مسئله، می‌توانید با وکلای متخصص ندای حق تماس بگیرید. وکلای ما می‌توانند شما را در مراحل اداری، قضایی و مالی مرتبط با انحصار وراثت افراد مقیم خارج راهنمایی کنند.

اگر مایل به دریافت مشاوره حقوقی رایگان از وکیل مجرب پایه یک در زمینه انحصار وراثت می باشید به صفحه وکیل انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور مراجعه کنید.

وکیل ملکی ایرانیان خارج از کشور

به طور کلی ایرانیان خارج از کشور با اعطای وکالت به یکی از وکلای ایرانی می توانند انجام امور اداری و حقوقی املاک خود را به وکیل بسپارند. در این صورت وکیل می تواند به نمایندگی آنان املاک را مورد خرید و فروش قرار دهد. همچنین چنانچه دعاوی ملکی در خصوص ملک مزبور مطرح شود ، وکیل می تواند به نمایندگی از موکل در محاکم دادگستری حضور یافته و موضوع را مورد پیگیری قرار دهد.

اگر مقیم خارج می باشید و به دنبال وکیل ملکی برای حل و فصل اختلافات خود بدون نیاز به حضور در ایران هستید، به لینک وکیل ملکی ایرانیان خارج از کشور مراجعه کنید.

وکیل ایرانیان خارج از کشور صلاحیت قانونی لازم برای انجام این امور را دارد. بنابراین میتوانند کلیه اقدامات مربوط به خرید  وفروش ملک برای ایرانیان خارج از کشور را انجام دهند.

خرید ملک توسط وکیل ایرانیان خارج از کشور باید با انجام سایر مقدمات مربوط به خرید و فروش اموال غیر منقول صورت پذیرد. بنابراین وکیل باید به نمایندگی از موکل خود که در خارج از کشور اقامت دارد، در دفاتر مشاور املاک حضور یافته و املاک مورد نظر را خریداری کند. علاوه بر این وکیل باید به نمایندگی از خریدار در یکی از دفترخانه های ثبت اسناد رسمی حاضر شده و اقدامات مربوط به انتقال سند مالکیت رسمی ملک را انجام دهند.

برای فروش ملک نیز وکیل به نمایندگی از موکل قرارداد فروش ملک را امضا می کند و می تواند سایر اقدامات حقوقی لازم برای خرید و فروش املاک، مثل تحویل ملک به مشتری، تنظیم سند رسمی مالکیت و … را نیز انجام دهد.

برای دریافت مشاوره با کارشناس حقوقی مجرب در ایران، در پیامرسان واتساپ به شماره 09390188663 پیام ارسال فرمایید.

این پست چقدر برای شما مفید بود؟

برای امتیازدهی روی ستاره ها کلیک کنید.

معدل امتیازها: 4.7 / 5. تعداد افرادی که امتیاز داده اند: 25

هنوز امتیازی داده نشده است.

مشاوره رایگان با کارشناسان ندای حق
مشاوره رایگان با کارشناسان ندای حق

سوالات متداول

شما می توانید به صورت  آنلاین، با وکلای متخصص ما جلسات مشاوره داشته باشید و به طور مداوم برای حل مشکل خود مشاوره دریافت کنید.

در مواقعی که امکان حضور در ایران وجود ندارد، جلسات مشاوره با وکلای مجموعه از طریق واتساپ انجام می شود. با توجه به اینکه احراز هویت افراد بر عهده قوه قضاییه می باشد، امکان تنظیم قرارداد به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور موکل و از طریق سامانه میخکی یا ثنا نیز وجود دارد.

در جلسه آنلاینی که با وکلای ما خواهید داشت، با توجه به موضوع و جزئیات پرونده، مبلغ حق الوکاله و شرایط پرداخت آن مشخص می شود.

نظرات

7 پاسخ

  1. سلام ، من برای گرفتن برگه تجرد برای ازدواج در ترکیه از طریق وکلای این موسسه اقدام کردم ، که این برگه در ترکیه مورد قبول بود .تشکر از موسسه ندای حق

    1. سلام خانم حسن زاده عزیز
      از این بابت خوشحالیم
      شاد و سلامت باشید.

  2. با سلام و احترام،

    مایلم از این طریق از مؤسسه حقوقی “ندای حق” و تیم حرفه‌ای آن تشکر کنم. اخیراً از یکی از وکلای این مؤسسه مشاوره حقوقی دریافت کردم و از کیفیت و دقت بالای خدمات ارائه شده بسیار راضی هستم. ایشان با مسئولیت‌پذیری و تعهد کامل، به طور دقیق به مشکل من رسیدگی کردند و راهنمایی‌های بسیار مؤثری در اختیارم قرار دادند که به حل مسأله‌ام کمک شایانی کرد.

    از زحمات و پیگیری‌های مؤسسه “ندای حق” صمیمانه سپاسگزارم و این مؤسسه را به تمامی ایرانیان خارج از کشور که به دنبال مشاوره حقوقی قابل اعتماد و حرفه‌ای هستند، توصیه می‌کنم.

    با آرزوی موفقیت‌های روزافزون برای شما.

  3. من باسرکارخانم حسینی مشاوره حقوقی داشتم . ایشان بسیارمسلط به موضوع ،بسیارباحوصله وبادقت بودند. ایشان درتمام مواردموردبحث خیلی عالی مشاوره دادند ومن خیلی خوشحالم که توانستم باوکیل زبردستی مثل ایشان آشناشوم . درضمن سرکارخانم جعفری هم که هماهنگیهای لازم راانجام میدهندبسیارمنظم ومودب هستندوبخوبی کارهارا تنظیم میکنند. ازاین مجموعه بسیارسپاسگزارهستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *